عکس های نوید محمدزاده و خانوادش+بیوگرافی
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های نوید محمدزاده Navid mohamadzadeh و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده (زاده: ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ – ایلام) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

وی مجری قسمت هایی از برنامه “دوستان” که از شبکه جام جم پخش می شد بود. در یکی از قسمت ها مهمان برنامه حسن ریوندی بود و محمد زاده آن برنامه را اجرا می کرد.

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم ناهید جایزه ی بهترین بازیگر مرد جشنواره ی بین المللی براتیسلاو۲۰۱۵ را دریافت کرده است.

 

   نوید محمدزاده و همسرش

 

عکس نوید محمدزاده و همسرش   





:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: